Saturday 10 December 2011

MALANG TAK BERBAU :D

hayy budak budak penyinggah :D
dah lama kan tak dengar karangan aku ?
HAHA :p


ASSALAMMUALAIKUM sayangg : )
haaaa, tunggu punya tunggu
tangan aku sakit sebenanya : )
tapii tak apa laaa, nak cerita tentang ke DIAM an aku selama beberapa harii nehh
HAHHAAHHA


actually, aku KEMALANGAN : )
okay, mcm mana bole berlaku aehhh ?

macam ginii ceritanya, HAHA
tyme tuhh pukol 12 tengah harii , aku still kat rumahh dengan OLYN : )
then aku tengah texting someone boy nehh, who ? --'
nanti laaa , HAHA

aku texting dengan boy tuhhh, aku cakap laa ini ituu dengan diaa
then , borak punya borak ( texting )
dia pum cakap nak jumpa, okay aku cakap aku otw pergi tempat kau nehh
kay dia cakap
then, bilaaa aku tengah otw kesana
tyme tuhhh, aku mengantok pum iye sebenanye
tapii aku kuatkan , dalam kol 2 , aku baruu nak keluaa rumahh
aku usik otai aku ( DADDY ) aku tunjuk pasal rantaii yang dia bagii surprise kat aku uhh
 ' PAPA NAK BALEK KAMPUNG , NAK EKOT TAK ? '
aku cakap laaa, nanti laa aku pikirkan papa
then bilaaa aku keluaa rumahh , aku terus laaa gii dekat boy uhhhn dalam tak sedar
aku MELANGGAR sebuah SAGA HITAM yang nak masok lorong
sedangkan orang tuhh bagi signal nak masok lorong
aku nak potong, tapii aku tak perasan
bilaaa aku dah pengsan , aku bangun-2 aku kat hospital
bersama kawan kawan and family di samping aku
tyme tuhhh , aku meracau racau
aku sebot name nii laa , tu laaa
mama dah nangis-2 , kawan-2 , ape tahh lagii kan ?
terima kasih kawan ade juga perasaan kesian dekat aku , sumpahh aku sayang korangg
okay, nak di ekotkan , memang jelas laa nampak salah aku kan ?
so, terpaksa laaa aku dok rumahh jangkauan 3 bulan mcm tuhhh , DAMN >.<


okay, sebenanye aku tak tahu cerita sebena , tapii aku tanya budak budak
yang dorang jelaskan ini laaa
apa yang aku taip kat blogg nehh :D
bukan aku buat buat lupa, memang aku tak ingat apa apa tauu :)

nehh bukti nyee, jangan jijik okay tengok pic aku yang neh ? : )





JIJIK tak korang tengok ? 
dekat pic nehh, muka jeee aku dapat tunjukk
kaki tangan dada susa nak tunjukk :D


sorry, memang dah kena dekat aku macam nehh
apa lagii perlu aku ucapkan ?
hanya REDHA jeeee dekat ALLAH wehh : )

sebelum aku exciden uhhh, aku happy happy dengan family aku : (
aku gelak ketawe dengan kawan kawan aku : (
so, macam dah ada petunjuk tauu
tapii bende macam nehh , kita tak lehh nak agak kan ? : )
AJAL MAUT SEMUA DI TANGAN TUHAN :)
ALLAH MENGHIDUPKAN , ALLAH JUGAK MEMATIKAN :)

so, ini jeee yang aku mampu bercerita tok kalii ini
tangan aku tak larat sangat nak taip ini itu kan :D

okay, terima kaish singgaj cite bodo aku kay ?
boi boii GADIS/JEJAKA :D

No comments:

Post a Comment