Saturday 17 December 2011

Sakit Hati ~

Haii Haii Haii dan Haii : )
HAHAA --'


Assalammualaikum wahai penyinggah : )
Hari nii kan , nak tahuu kenapa aku moody seharian ?
Okay maii sinii aku terangkan :D
Jangan bosan okay membaca ? :')


Aku sakit hati sangat 
Bukan sangat jeee
Sangat sangat sangat dan sangat !
KENAPA ?
sebab ~


Ada orang tuduh aku macam macam -.-
Siapa suka kene tudoh kan ?
Mestii laaa kita marah kalau kita dipersalahkan tanpa sebab yang kuat kan ?


Aku tak paham dengan kawan aku yang seorang tuhh : (
Dia selalu salah sangka dengan aku 
Dia juga selalu menyalahkan aku sebab hubungan dia dengan bf dia : /
Dia juga sanggup SOUND kawan dia cuma kerana lelaki dia tuhh -,-
Okay, aku tak ada perasaan dekat laki kau kawan
Sedangkan aku sanggup bagii dia dekat kau tauu
Aku sanggup tengok dia bahagia even dengan gurl lain 
Hakikatnye hati aku sakit sangat !
Kenapa kau masih persalahkan aku ?
Aku tak carikk dia
Aku tak ade sangap langsung nak cari dia
Dia yang carik aku
Dia carikk bukan apa
Dia just nak luahkan masalah dia dengan aku
Memang darii dulu perangai dia mcm tuhh laaa wehhhhh !
Bukan sehari dua baru aku nak memahami perangai dia
Malah aku lebih kenal dia sebelum kau bahagia dengan diaaaaa !
Boleh tak berhenti menyalahkan aku lagii ?
Kenapa kau nak salahkan aku ?
Kenapa kau tak salahkan laki kau ?
Aku tahu kenapa kau taknak salahkan dia
Sebab nyeeeee :
BIARLAH AKU DAN DIA SENDIRI YANG TAHUU :')


Cuba kau bagi tahuu aku
Apa kau tak cukop cukop nak game dia ?
Aku selalu dengar masalah dia tuhh tauu
Cuma kami berahsia antara satu sama lain
Sebab aku dan dia taknak kau berpikiran bukan bukan atau sebalik nyaaa !
Sejahat jahat / kejam aku
Aku still pikir kau tauu
STILL LAGI MENGANGGAP KAU KAWAN BAIK AKU
Hakikatnye kau yang mengambil hati dia darii aku
Demi kawan kan, semua aku sanggup buat wehhhhhhhhhhhhh <3
Tapi adakala kau taknak menerima hakikat di sebabkan HAL HAL kau tuhhh !
Kenapa lahh kau sampai macam nehh sangat ?
Aku paham kau teramat amat dan amat menyayangi dia 
Sampaii kau sanggup bagi dia ini ituuuu 
Tapi bukan itu cara nya untuk kau puaskan hatii diaaa wehh
BUKAN ITU !


Aku tahu kau tak akan lepaskan dia
Dan aku juga tahuu yang kau tak akan pernah meninggalkan dia dengan sebab yang munasabah
kan ? 
Aku tahu wehh
Aku tahu dan kenal sangat perangai kau tuhhhh
Aku dah masak dengan perangaii kau !


So now, aku berharap sangat tok kau lepaskan aku darii kesalahan dan buang aku darii kawan kau
TEMAN HATI kau lagii penting darii kawan kan ? :')
Okay, lepaskan aku :')


Demi kawan aku sanggup buat apa sahaja 
See kan korang ?
Kawan aku utamakan :')


Terima kasih sahabat <3
Terima kasih banyak banyak :')


Asslammualaikum , boii :')





No comments:

Post a Comment