Thursday 22 December 2011

HATI DAN PERASAAN :'(

Haiii : )
Fifie here :D


Okay, Harii ini nak bercerita tentang hati dan perasaan seorang wanita : )
Kenapa, bila dia bersame kita
Kita taknak menghargaii dia?
Kenapa?
HMMMMMM ~


Kenapa kita still sakitkan hati dia, sedangkan dia banyak berkorban untuk kitaa
Kenapa kita tak pernah nak hargai apa yang dia buat untuk hubungan kitaa?
Hmmmm, iyeeeeeeeeeeeeee
Baru sekarang aku sedar dan kesal atas perbuatan aku dulu !
Aku lepaskan kau, aku tinggalkan kau
Baru sekarang aku merasa kehilangan wehh :(


Tapii, Aku tak pernah bahagiakan kau
Tak pernah hargaii apa kau buat untuk aku dan hubungan kitaa duluuuuu
Kenapa kau still mencarii aku lagii?
Kau kata, kau ada tanggung jawap besar terhadap hidup aku
Tapi, kau baru kehilangan orgg yang kau sayang tuhh
Tak kan dalam sekelip mata kau boleh lupakan dia wehh?
Kalau kau carikk aku , untuk balas dekat perempuan tuhhh
Jangan wehhh :'(
Aku tak nak di sakiti lagii dr kau :(
Cukop laaaa sekali kau datang dalam hidup aku :(
Jangan buat aku macam nii
Aku cukop tersiksa , Sangat sangat :'(
Aku mengaku, aku masih nak kan kau
Tapii, aku taknak kecewekan orangg disamping aku :'(
Aku tak mintak kau pergii lagii
Kerana kau buat aku tersenyum kembali 
Kau sorang yang boleh bahagiakan aku
Aku cuba dengan orang lain
Tapi, aku takbolehh :(
Kenapa kau jugak?
Kenapa kenapa kenapa ?


Aku mintak maaf, aku tak boleh nak terima kau :')
Aku akan cubaa dengan keputusan ini, aku tak akn menyesal :')
INSHAALLAH dengan izin ALLAH : )


Aku mintak maaf, aku tak boleh terima kau :')


SONG FROM HER FOR ME :')

TUHAN TOLONG, LEMBUTKAN HATI DIA ~
UNTUK TERIMA KU , SEADANYA ~
KERNA KU TAK SANGGUP , KERNA KU TAK MAMPU
HIDUP TANPA DIA, DI SISIKU ~
TUHAN AKU TAHU, BANYAK DOSA KU ~
HANYA INGATKAN MU KALA DUKA KU ~
NAMUN HANYA KAMU
YANG MAMPU MEMBUKA PINTU HATI NYA TUK CINTAKU ~
MALAM, KAU BAWALAH RINDU KU UNTUK DIRINYA , YANG JAUH DARIKU ~
AGAR DIA TIDAK KESEPIAN , SELALU RASA , ADA CINTA AKU ~
HUJAN , BAWA AIR MATA KU , YANG MENGALIR 
MEMBASUH LUKA KU ~
AGAR DIA TAHU KU TERSIKSA TANPA CINTA DIA , DIHATIKU ~
HANYA MAMPU BERSERAH , MOGA CAHAYA , TIBA NANTI ~
TUHAN TOLONG LEMBUTKAN HATI DIA ~
UNTUK TERIMA KU, SEADANYA ~
KERNA KU TAK SANGGUP , KERNA KU TAK MAMPU HIDUP TANPA DIA DISISIKU ~

Terima kasih awak, bagi lirik lagu ini :')
Terima kasih <3

I HEART YOU UNTIL THE END OF MY LIFE <3

Story in my heart now :(
BYE ~




No comments:

Post a Comment