Wednesday, 28 December 2011

Hmmmmm -.-

Haii there <3
Dah berminggu kan fifie tak update blogg ?
So , hari ini fifie nak berceritaa
HAHAHA :p


First : Fifie Gembire dan hati senang ^_^
Second : Fifie sedih : )


Okay, First dulu fie cerita , okay ? : )
Fifie gembire sangat sangat !
Kenapa yaaaaa ?
Sebab : fifie daa terangkan dekat kawan kawan fie tentang perasaan fie kt dorgg : )
So fie tak perlu pikir tuu lagii : )
Niat fifie , bukan nak kecik , hampa kan hati dorgg 
Antare salah sorgg dr semuaa , Fie ngaku fie memang sayang dorggg
Tapii fie tak nak dilukai lagii ; )
Bak kate kawan fie ( Eyra )
' Kau mesti dah tertutop hati buat lelaki kan fie ? '
Yaaaaa, apa yang dikatakan Eyra tuhh
Betol sangat , dan sangat betol
Kecuali seseorang yang fie sayang nehh :)
Tapii , biar laaa Fie pendam sendiri perasaan tuhh kan ? : )
Fie harap , dorgg paham akan keputusan fie kan ? : )
Tipu laaa dah lame fie berkawan ngn dorgg , tapii fie tade perasaan kan kat dorgg ?
So now , Fifie berharap sangat yang dorgg paham atas keputusan fie <3
Tolong faham aku wahai Insan Yang Ku Sayang <3


Okay , stop sampai situu jelaa fie gembira
HAHAHA ---'


Second : Sakit hati dan sedih ~
Kenapa tadi nye fie bergembira , sekarang sedih plak ?
Macam nii , Jujor laaaa
Fie tak ade perasaan pun dekat seorang lelaki uhhh 
Tapii dia sanggup pisahkan fie dgn kawan fie 
And now , look laaaa
Kawan fie terus tak masok line fie :(
Fie terase sangat kenapa lelaki tuhh buat fie mcm nii :'(
Memule, fie taktahu cerita sebenar
Then fie bace WALL kawan fie uhhh
Baru fie faham kenapa dia tanak kacau fie dahh 
Tapii fie merase kehilangan kott :'(
Yelaaaaa, fie dah lame kan berkawan ngn dorgg
Nape lelaki uhh sanggup buat fie mcm nii ?
Lelaki yg fie maksud kan nii , fie dah bertahun kenal dia 
Fie dah tahu perangai dia mcm manaaa 
Yeaaaaaa, dulu fie memang sayang dekat lelaki uhh
Semenjak dia bersame dgn kekasih dia
Hatii fie dah tertutop tok diaa :)
Tapii dia still carii jalan tok Amek fie sebagai GF diaaaa
Errrrrrrrrrrr -,-
Cinta dan sayang tak boleh dipakse awak 
Biar laaa saya yang buat keputusan !
Jangan buat saya tersiksa sebegini :(
Aku sanggup hilang orang yang aku sayangg
Tapi aku tak sanggup hilang kawan aku !
Nak taknak , kau kene tanya hati aku
Sama ade boleh untuk kau atau tidak -.-
Jangan laa main serangkan fiee
Dorang tak salah , Dorang betol betol tak salah
Kenapa kau sanggup pisahkan aku demi kau Nak Aku ?
Come On laaa weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .
Kau dah besar , dah matang , pandai berdikari
Tapi soal hati takkan kau tak boleh nak pertikaikan ? :3
Hmmmmm -.-
Aku harap, suatu hari nanti kau tahu apa yang terisi dekat hati aku buat kau :)


Okay dah, taktahu nak taip ape dahh HAHAH :p
Sampai sini jelaaa kay ; )


Terima kasih sudi membaca & menjelajah cerita fie :*
Assalammualaikum
Boi Boiiii <3







No comments:

Post a Comment