Thursday, 7 July 2011

KAWAN BARUU :))

HAYY :)
selamat datangglah ,
my ceritaraa fyfy fauzie ;))


rinduu sangatt -_-
rinduu kat sape ?
rinduu update blogger ;)
( upadate blogger je pum =.= )
bioo aa :P !
HAHAA :D


hari ni menceritakan tentang siapa ?
sorang mamat SENGAL nehh :))
mamat mane weyhh ?


HAISHH ~
saboo laa :)
name dy , ADNAN :)
age dy , 16 tahunn 
woahhhhhh !
mcamm bolehh bersame jeh kami ken ?
( PERASAN )


macam mana boleh kenal ?
haa , macamm nehh ;)
hekhekk :D
kami kenal di laman web internet ( FACEBOOK )
salam perkenalan ADNAN :))


dia , suke panggil akuu ,
GILA + BOROII
eyshhhh ~ 
jahat ken dy ?
( i gurauu jehh bie ;)

<3 <3 <3

orangnye mcmm mana pulops ?
tak tahuu laa :D

yangg mane 1 ADNAN nehh ?
haaa , nehh laa dy :)
gambaa jelaa yg mmpu tunjuk :)


korang kenal tak mamat nehh ?
-,-'
naa cakap apa , dy ' EX BOYFIE ' kao ?
herann laah ?
takk pons , now , kamii bersame :))
( PERASAN )


mintaa maaf lahh sebab aku suke perasan 
perangaii saye memang mcmm nihh awakk :))


kao tak suke , jangan singgah tempat aku
okeyy ?


kite orang nehh , ade pape kehh ?
haa , ituu ' SECRET '
kenapaa ?
sebabbb ~
sebab ienye secret :D


kenapa aku panggil mamat nih ' BIE ' ?
becausee :-
dea panggil aku , ' CYUNK '
aww aww <3
HAHAA :D

okays , aku pling suke pic dea yang nehh :-

AHMAD ADNAN :))
kenapa suke pic nehh ?
entahhlaa =.=
sebab , sebab aku suka kott :D


kata mata suka , kata hati pulops ?
HAHAA :D
ADNAN nih , dea suke dngaa celoteh akuu :)
sebab aku ken suke , merapu rapuu :D
bila aku celoteh , dea senyapp -,-'
sebab ? dea iye kan jew ape yg aku cite :D
HAHAA :D


bila aku ketawa , dea senyap .
bile aku cakap , ' THAT'S NOT FUNNY FYFY '
haaaa _
baruu dea ketawe . 
jahat ken ?
kalau yuu kat sebelah i bie , i ketukk yuu :D


ADNAN c SEPENDE BUSUK saye :)
harii ini cerita pasal awak sajjaa bie :))


sampai sinii sajja , okayss ?
letihh daa naa pk ayat :D
terimaa kaseh datang singgah dalam
kehidupan sayee :))


<3 <3 <3 AHMADD ADNAN 

terima kaseh menyinggah ceritaraa c BUNCITT :))
bye byee
ASSALAMMUALAIKUM :))