Monday 30 January 2012

Takuttt ;(

Haii hoii huii ! :DD
Assalammualaikum Kakak / Abang / Adek Bla blaa -,-
Haha
Harii ini, Harii Selasa bersamaan 31 January 2012 :)
Sekejap jee dah nak masuk bulan 2 kan :)
Adat letteww. :p

Okay, Hari ini nak menaip pasal perasaan fie ! :DD
Kenapa ehh dengan perasaan fie?
( Perasaan yang takutt di tinggalkan oleh orgg yg fie sygg )
Kenape tiba tiba fie ckp mcm nii ?
Mesti pelik pelik dan pelik kan? :)
Hmmm
Ade orang nak tinggalkan fie laaaa ;(
Dia nak pergii kejar cite cite diaa ;(
Fie mcm tak boleh terime jeee ;(

Hmmmmmm 
Fie pantang laaa bile bersame, Ade jee halangan yang menempuhii :(
Fie tak larat merase kan berseorangan wehh :'(
Then now, Fie kene kuatkan hati fie untuk hadapi ini semuaa :(
Fie memang kene terima ape yang kene dekat fie
Tapii tak larat laa kalau mcm nii jeee yang selalu menimpe :(
Ya Allah. Tabahkan hambamu ini. :'(

Hmmm
Bermule dari sini :DD
Tyme tuhh aku dekat sekolah, Then aku call bie
Aku : Bie amek orgg ke balek sekolah nanti?
Bie : Yelaaa. Balek kol bape?
Aku : Isnin sampai rabu kol berape?
Bie : Mcm biase laaaa, kol 1.05
Aku : Tahu pun. Baguss yunkk. <3
Bie : Ade bende bie nak bagi tahu nanti :)
Aku : Ape diaa? Bagi tahuu sekarang
Bie : Nanti bie amek sygg, bie bg tahuu aehhh :)
Aku : Sekarang ! Cepat !
Bie : Nanti laaa yunkk ~
Aku : Sekarang paan !
Bie : Hari jumaat bie berhenti kerje and pakcik
tolong untuk bie sambung belajaa ~
Aku : Terdiam seketika 
Bie : Yunkkkk ?
Aku : Haaa. Ye bie yee. Ape diaa? Haaa okay lettew. :)

Hmmm
Sebenanye, Dalam hati fie tak boleh terime ape yg dia bg tahuu uhh :(
Tapii fie still acha acha boleh senyum lagii ^.^
Sebab fie taknak dia tahuu
Kalau dia tahuu, Mestii dia taknak sambung belajar
Hmmm Fie taknak !
Ini harapan bapak dia
Fie bukan sesiapa dia pun yang boleh arah ini ituuu :(
That's y the title TAKUTTTT -,-
Fie takot sangat hilang orang yang fie sayangg :'( 
Rase mcm nak nangis nangis jee
HAHAHA :D
Chill laa nunun, Dia pergii bukan jauh pun ~
Jangan dipikir sangatt :)

Hmmmm ~
2 kalii dahh fie kene
Hmm, Sabar jelaaa yang fie dapat :)
Then fie boleh buat apakan? Fie kene tabah hadapi ini semuaa
Takpeww syggg, Tak bermakne kite jauhhh
Kite kene habiskan hubungan kite nii kan? :)
Kite try buat yg terbaik untok kebahagiaan kitee. <3

Sebenanye kan ~
Fie baruu jeeee dengan mamat bongokk nii -,-
( Bongok-2 pun sayangg :DD )
Biase laa tuhhh. HAHAHA !
Fie memang baru sangat dengan diaa. :)
Tapii nampak mcm dahh lame gilaa woiii :DD
Dulu, Lepas fie break dgn seseorangg
Fie susah nak terime lelaki
Susah gilaaaa nyeee !
Then bile fie terime paan, Tapii ape yg fie dpt?
Ini yang fie dpt? Hmmmmmm :'(


Muhammad Farhan Haji Mohd Johan. <3
Andai kate laaa hati aku nii bole dibukak
Aku nak sangat yang kau tahuu bahawe aku sangat mencintai kau bie :'(
Aku sedihh, Kau penghibur hidupp aku 
Aku gembire, Kau buat aku mengamok
Aku anggap kau membe dulunye :DD
Tapii sekarang kau lebihh dr membe. ;)
Banyak wehh kenangan yang kite cipte. :))
Padahal kite baru lagii kan?
Jodoh tak kemana laaa ^.^
Fie ingat lagi tau
Yang bie pena cakap sesuatu dekat fie. :)
Fie akan ingat tuu semuaa sayanggs :)
Bukan senang senang tok fie lupekan. :)
Ingat lagii, Tyme kite keluar
Sedangkan kite takde duet, Tapii kite buat rilexx jeee :DD
Ape ade, Kite kasi redahh ~ Kan yunkk?
Tyme fie nangis gilaa babi
Kau mestii ade untukk teman kan? :)
Fie luahkan segale perasaan fie yang selame
nii terpendam. :)
Fie bagi tahuu kenape fie tak bolehh terime paan 
dgn betine lain. :)
Mcm mcm laa kite borak kan bie?
Hmmmm
Itu semua menjadi satu kenangan buat fie tauuuu <3
Andai kate laaa kite ditakdirkan untuk TIDAK BERSAME
Bie kene terime ini semuaa dengan seikhlas hati tau! :)
Tak selamenye kite nii hidup bersame
Tapii mesti ade keinginan untuk lame kan? :)
Fie tak boleh nak harap apa apa ~
Fie hanye mampu berdoa + berusaha sebaik mungkin. :)
Ingat tak fie penah janji kat bie?
Fie berjanji akan buat bie ketawe ketawe dan terus ketawe. :)
Then fie rase, Fie dahh tunaikan janji fie tuhh. :)
Terima kasih bie sanggup melayan kerenah fie nii. :)
Fie bersyukor sangat ape yang bie bagi tauuu ;)
Tak kesah laa orang kate kau nii miskin, takade ape ape
And bla bla bla -,-
Mulot orang memang macam itu kan? :)
Fie tak kesah laaa kalau kau takade ape pun. :)
Fie bersyukor sangat kerane kau dapat terime fie seadanye. ;)
Dekat fie bukan ade ape ape pun. :)
Fie bukan orang senang laa katekan ^_^
Tapii fie betol betol bersyukor sebab bie masih menerime sygg. :)
Aku tak mintak lebih dekat kau bie ;)
Aku hanye nak kau menyayangi aku seikhlas hati kau
jujor and bende baik. :)
Baik dimintak, Balasnye baikk. :)
Buruk Dimintak, Buruk jawapnye! :)
Okay bie? :)
Ingat tauu, Aku sangat sangat sangat dan sangat
Menyayangi kau weyyh. :)
Hargaii aku seadenye tauu. :)
Kau pandai jaga hati aku kan? :)
Kene pandai jage hati mama jugakk. :)
Pandai pandaii laa kau bagi mase kau antare
Aku , Kawan kawan dan keluarge kau. :)
Aku tak berharap kau senantiase bersame dengan aku. :)
Selagii boleh bersame, Kite try buat yang terbaik! :)
Tuhh semuaa demii hubungan kite jugak kan? :)
Harap harap begitu larr :)
Ikutkan hati, Memang nak sentiase di sisi aku
Tapii aku tahuu tuhh semuaa takkan menjadi nye. ;)
Nak berharap sangat pun tak bolehh. :)
Tapii, Kau perlu tahuu bie
Aku tak pernah pikir buruk pasal perangai kau! :)
Sikit pun tak pernah terpikir tahuu. :)
Sebab aku percaye dengan kau. Percaye sangat tauu! :)
Jadii, Kau jangan laaa hilangkan lepercayaan aku tuhh kat kau, Okay?
Tau bie? Tahuu? :DD

Haaa, Dekat bawah nii ade sikit kerje harian kte orgg :DD
Tengokk yeahhhhhhh! :DD


Nampak tak lelaki tuhh?
Dia laaa lelaki yang fie maksudkan diatas tuhh! :)
Mama say : Mama suke pic nii, Paan nampak comel!
Auwmmmm! Tenggs mama! <3


See kan kami? 
Tak sweet pun. :) Tapi kami bersyukor
Sebab senyuman tuhh tak pernah terpadam antare kami. :)


Nampak tak gambar nii?
Alololoo ~
Iteee iyumm anak johan lerrrr HAHAH
Saye Sayang Awak Bie! :)


Nampak tak tuhh? :)
Mengade ngade nyeeee kamii Hewhewwww :DD
Tyme nii memang dahh bosan gilaa kat rumahh !
Ape lagii, Obat hilang bosan laa katekan! Hehee ^_^


Awwww! Pic yang paling aku suke :)
Pic tyme new yearr. <3
Aku bisik dekat dia yang aku *********
Tettttttttttttttttttttt ! HAHAHA
Bisikan : ILOVEYOUU paan! :)
        Bie : ILOVEYOUU too yunkkk! :)
Terima kasihh bie :*

Okay, Pic pic yang aku letak dekat sini
Kerje harian kami :DD
Terima kasih sayangggs :*

MUHAMMAD FARHAN : ILOVEYOUU sayanggg. <3
Harapharap, Kami dapat restuu darii yang maha kuasa! :)


HAHA :D
Pagi pagii fifie dah mule merepek repek
Pagi pagii otak cerdas laa katekan ^_^
Haha. :p
Dahh taktahuu nak taip ape dahh. :)
Sampaii sini jelaa kott. ^.^
Terima kasih sudi membace yaaaaaaaaaaaa! :)
Assalammualaikum. <3
Bye bye ~





No comments:

Post a Comment