Tuesday, 17 January 2012

Kamii :)


Assalammualaikum wahai kakak / abang :)
Dah lame dahh fie tak selak bende alahh ini kan? :D
Rase rinduu jeee. :)
Nii nak update lerrr ni. :)

Okay. Fie nak cerita pasal fie dengan sidiaa. :)
Kebelakangan ini, Fie mengaku yang fie gembire bersame dia. :)
Walau pun kami tak lebih dr hubungan, tapii dia layan fie ckop baik. :)
Fie suke dengan layanan dia. :)
Dia sopan, solat, suke buat fie tertawe sepanjang mase, macam macam laaa. :)
Pade pandangan fie, dia memang baik sangat
Keburukan dia yang fie carikk, sikit pun takade.
Tapii tok bergurau bangang bangang tuhh mungkin ade laaa. :D
Alaaaaaaaaaaa, Biase laaa too manusia kan. ;)
Fie penaa kumpol ngn family diaa tauu
Family dia memang sproting gilaaa laaa
Sampaikan anak anak buah dorgg nak ekot fie balek rumahh. Heee :D
Fie memang suke dekat budak-2 ;)
Pasal tuhh kadang-2 fie merepek cakap ,
' NAK ANAK '
Hahaa. Kecik lagii nak Anak
Belum rase sakit mcm mane, pandai laa fie berkata-2 :D
Hahahahaahha. Biase laa Nunun kan. Haha :)


Harii sabtu hari tuhh, Fie keluar dengan dia <3
Darii malam minggu sampai ahad malam. Hee :D
Lame kan kami bersame?
Darii : -
Wangi - Busuk
Dari Kering - Basah 
Dari Tak Penad - Penad Gilaa
Nekad gilaa kan kite orgg?
Nasib baik ade rumahh sedare dekat sana
Senang sikit nak mandi apa sumeee :D
Serious fie cakap, Harii tuhh fie memang gembire gilaaa. :)
Rase macam taknak balek jee :D
Fie dah lama tak merase kegembiraan mcm ini. :)
That's y fie batak sikitt uhh. Hee :D
Senang, gembire kami kongsi bersame. :)
Tapii kalau susah uhhh
Hmmm, Kadang fie merasekan seorang diri
Kadang dia juga merasekan seorang diri
Nak buat mcm mana. :)
Kami bukan ade ape ape hubungan macam suami / isteri boleh 
berkepit jee kan? :)
So, agak adil laa jugakk toeee. :D
Fie baru jee dengan dia nehh. :)
Walau pun bertahun kami kenal, Tapii lebih mesrenye baru je kami ciptekan
Hehee. :)
Mestii korang nak tahuu kan sape c dia nehh? 
Mana boleeee. :)
Secret ;)


Mungkin bukan sekarang siapa dia tok fie bagi tahuu. :)
Nanti inshaALLAH fie akan beritahu jugakk. :)
Sabar okay. ? :)


Okay, dah sampai sini jee cerita fie. :)
Maghrib dah, kene laa Solat ~ 
Assalammualaikum, Bye :)




No comments:

Post a Comment